perjantai 28. toukokuuta 2010

Päivän horoskooppi 280510



Kuvissa planeetta uranus.

Muistakaa tämä päivänmäärä. Täydenkuun loistaessa taivaalla uranus siirtyi oinaan merkkiin kello 04.44. Edellisen kerran näin tapahtui vuonna 1927. Seuraavat kahdeksan vuotta saamme kokea monenlaista uskomatonta ja odottamatonta.

Uranus on muutoksen, vapauden, luovuuden ja kekseliäisyyden planeetta. Kaikenlaiset rajoitukset ovat liikaa uranuksen vaikuttaessa asioihin. Muutokset ovat globaaleja, mutta lähtökohta on sinun ja minun tarpeessa muuttua ja muuttaa.

Jos haluat tietää, miltä uranus oinaassa tuntuu, kuuntele Pelle Miljoonan Mulla menee lujaa.



Jos et saanut sanoista selvää, tai et niitä muista:
Mul on tulivuori sisälläin
kuuma laava virtaa suonissain
neutronipommi laukee sydämessäin
tähtitaivas aukee silmissäin

beibi pidä nyt minusta kiinni
koska tuntuu että repeän
musiikki lyö pääni tainnoksiin
ja saa ruumiini lentämään
mulla menee lujaa, hei hallelujaa
mulla menee lujaa, hei hallelujaa

pikajuna juoksee läpi pään
koko ruumiin saa tärähtämään
olen räjähtävä keidas
olen palava keihäs

beibi pidä nyt minusta kiinni
koska tuntuu että repeän
musiikki lyö pääni tainnoksiin
ja saa ruumiini lentämään
mulla menee lujaa, hei hallelujaa
mulla menee lujaa, hei hallelujaa

olen kiehuva valtameri
olen riehuva enkeli
olen soivaa energiaa
raakaa voimaa ja anarkiaa

Uranus oinaassa tulee olemaan myös paljon muuta.

4 kommenttia:

Maria kirjoitti...

Juuri tästä hetkestä alkaen uskon astrologiaan! Olen oinas (vaikka se oma merkki ei välttämättä liitykään tähän) ja pidän Pelle Miljoonasta ja tunnistan tuon tunteen jossain sisälläni :)

Biisivalintakin napsahti kohdalleen; tämä on sellainen, jota olen pitänyt jonkinlaisena tunnusmusiikkina teinistä lähtien!

Kirjastonhoitajatar kirjoitti...

Hauskaa! Uskon, että uranus oinaassa tuo meidän jokaisen sisälle tulivuoren. Sellaisen kanssa eläminen ei ole helppoa ja monenlaisia muutoksia on edessä:)

Anonyymi kirjoitti...

Uranuksestako tämä tulivuorimainen muutoksen jyrinä onkin lähtöisin? Tunnen sen sekä omassa elämässäni, läheisissäni että koko maailmassa. Vastakkainasettelun aika ei todellakaan ole ohi, sillä nyt löytyy elämästä särmää ja säpinää! Uskon ja luotan ihmiskuntaan ja hyvään tahtoon, tämä muutos tekee meille kaikille hyvää.

Kirjastonhoitajatar kirjoitti...

Uranuksestapa hyvinkin, mutta ei pelkästään siitä. Muutoksen kätilöinä toimivat myös jupiter, saturnus ja pluto, koska muodostavat keskenään oppositioita ja neliöitä.

Vastakkainasettelu tulee vain kasvamaan. Yksilön omien oikeuksien puolustaminen, oikeus olla minä ja päättää omasta elämästään nousevat keskeisiksi teemoiksi.