lauantai 12. maaliskuuta 2011

Päivän horoskooppi 120311

Uranus on kussakin eläinradan merkissä noin seitsemän vuotta. Siksi Uranus, kuten muutkin hitaat planeetat, kuvastavat ajanhenkeä ja merkinvaihdos viittaa ajanhengen muutokseen. Hyppäys kalojen merkin yhteisöllisestä ja universaalista ”connecting people” –hengestä oinaan ”minä olen” –henkeen on huima.

Silti Uranuksen energia liikuttaa nimenomaan massoja, hinnalla millä hyvänsä. Kuinka sukupolvia heiluttava Uranus toimii oinaassa, minän merkissä? Uranuksen uudistava, taatusti yllätyksellinen, kapinallinen, humanitaarinen ja vapauttava ennen kaikkea rakastava energia kysyy useita kysymyksiä. Kuka minä olen? Mitä minä haluan? Mikä minua motivoi? Mihin minä pystyn? Mikä estää minua toteuttamasta itseäni? Ja saa tuekseen oinaan eteenpäin pyrkivän mielen, joka on rohkea ja toiminnallinen.

Elämä voi muuttua yhdessä hetkessä täysin ennalta arvaamattomaan suuntaan. Mitä paremmin tiedät, mitä haluat ja kuka olet, sitä helpommin (Uranus ei ole koskaan helppo) Uranus vie sinua kohti päämäärääsi ja sinua itseäsi. Vain sinä voit elää elämääsi.

Kuu on koko päivän tiedonvälityksen merkissä kaksosissa. En varmaankaan ole ainut, joka seuraa erilaisia uutiskanavia peläten kauhistuttavia uutisia Fukushiman kahdesta ydinvoimalasta.

Päivän kirja on Risto Isomäen Sarasvatin hiekkaa. Teoksen yhtenä aiheena ovat merenrannalle rakennetut ydinvoimalat ja mitä tapahtuu, kun tsunami iskee.

2 kommenttia:

Yhteisöllisyys kirjoitti...

Niinpä aivan huikealla tavalla todellisuuteen istuva "horoskooppi"?
Minusta enempi tietämystä ajasta kuin mitä nykyviestimet suostuu todellisuutta julkituomaan.

Kirjastonhoitajatar kirjoitti...

Kiitos Teuvo!
Ja kyllä, tämä on horoskooppi. Ajan henkeä, päivän fiiliksiä eläinratamerkkien ja planettojen liikkeiden kautta tulkittuna. Sellaiseen astrologia on oikein hyvä väline.