sunnuntai 17. huhtikuuta 2011

Päivän horoskooppi 170411

Auringon lisäksi Uranus, Merkurius, Mars ja Jupiter oinaassa vaalivat ajatusta siitä, että vain minä olen kaiken mitta, vain minä olen merkittävä. Vastapäätä vaa’assa kuu ja Saturnus korostavat, että minä olen minä vain suhteessa toiseen ihmiseen.

Kumpikin, sekä oinas että vaaka, menevät helposti ajattelussaan liian pitkälle. Vaaka unohtaa omat tarpeensa, halunsa ja itsensä huomioidessaan muita, oinas ei muita huomaakaan. Jokainen toinen on olemassa vain oinaan tarpeita ja haluja varten.

Kyse ei ole siitä, että pitäisi valita minän itsekkyyden ja itsen syrjäyttämisen muiden hyväksi välillä. Molempia tarvitaan, joskus toisinaan, mutta elämän ja toiminnan ohjenuoria ne eivät voi olla. Huomisaamun täysikuu – aurinko oinaassa oppositio kuu vaa’assa – hakee ratkaisua korostamalla ihmissuhteiden merkitystä. Tarkentuva Marsin oppositio oinaasta perääntyvälle Saturnukselle vaa’assa opettaa pitämän huolen minuuden rajoista.

Victoria Beckham (s. 1974) viettää synttäreitä tänään.Sen kunniaksi Spice Girlsin Wannabe.

Hyvä päivä äänestää.

Ei kommentteja: